Privats

A les sessions de fisioteràpia tractem lesions musculars, lligamentoses, articulars, òssies, tendinoses o nervioses. L’objectiu és recuperar el moviment de les articulacions, alleugerar el dolor articular i muscular, millorant la funcionalitat del pacient.

S’utilitzen tècniques específiques pel tractament del dolor i altres símptomes d’una disfunció neuro-múscul-esquelètiques, tant de la columna vertebral com de les extremitats, que es caracteritzen per ser aplicades manualment i/o de forma instrumentada.

Els mètodes que utilitzem són: tècniques de manipulació i/o mobilitzacions articulars, massatge terapèutic, embenats funcionals, kinesiotapping, punció seca, ganxos, ventoses, estiraments, readaptació funcional, entre d’altres.

Diatèrmia Medestec® i Indiba®

La diatèrmia és un efecte condensador produït per un sistema electromagnètic de transferència elèctrica capacitativa i resistiva, que consisteix en l’activació fisiològica des de l’interior del teixit mitjançant dues accions fonamentals: el reequilibri i la regeneració. No s’ha de confondre la diatèrmia amb la termoteràpia clàssica i convencional, com són els infraroigs o el microones, que calenten els teixits superficialment. La diatèrmia la podem definir com la penetració regulada de temperatura en el teixit.

Ecògraf Esaote MyLab™

Sistema d’ultrasò que ens facilita la detecció del diagnòstic a temps real i la programació del tractament més efectiu a seguir.

Pressoteràpia NormaTec®

Utilitza aire comprimit per fer un massatge, activar la circulació de fluids i agilitzar la recuperació amb el programa de pulsos patentat. L’objectiu és establir la recuperació com a part essencial en l’entrenament d’un esportista.

Phenix® Liberty

Aparell d’estimulació elèctrica de biofeedback per la reprogramació neuromuscular. Ens permet tractar dolors, inflamacions, edemes, amiotròfia…

L'equip del Centre de Fisioteràpia CSA està a la teva disposició pel que necessitis